ارائه ی انواع فایل با تخفیفات مناسب

محل لوگو

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي (7)


تعداد صفحه : 7
وزارت تعاون معاونت طـرح و برنامه طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال مرداد ماه 1382   خلاصه طرح موضوع طرح : مدرسه غير انتفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال محل اجراي طرح : قابل اجرا در كليه مناطق شهري كشور سرمايه گذاري كـل: 67/479 ميليون ريال سهم آوردة متقاضي: 67/49 ميليون ريال سهم تسهيلات: 430 ميليون ريال دورة بازگشـت سرمايه: 13 ماه اشتغالزايي : 16 نفر   مـقـدمـه : نرخ ورود افراد واجب‌التعليم هر جامعه به مراكز آموزشي از مهم ترين شاخص هاي توسعه منابع انساني آن جامعه به شمار مي‌رود. اهميت اين مطلب با توجه به افزايش روزافزون جمعيت كشور بيش از پيش آشكار خواهد شد. ضمن اينكه تامين اهداف دراز مدت كشور محتاج بذل توجه به آموزش قشر نوجوان و جوان بوده و بيش از پانزده ميليون دانش‌آموز فعلي ، آينده سازان اين مرز و بوم خواهند بود. با عنايت به اين مطالب عليرغم اين كه ايجاد امكان تحصيل براي شهروندان مطابق با قانون اساسي ايران بر عهده دولت مي‌باشد ، عدم وجود منابع مالي كافي در بخش آموزش و پرورش دولتي موجب بروز افت تحصيلي در ميان دانش آموزان و كاهش كيفيت آموزش گشته است با اين اوصاف بنظر ميرسد ورود بخش خصوصي به حوزه آموزش و پرورش باعث حفظ كيفيت آموزش و توجه بيشتر به شيوه هاي نوين آموزشي و وسايل مختلف كمك‌آموزشي خواهد شد. موضوع اين طرح، ايجاد مدرسه غير انتفاعي داراي ده كلاس درس و يك آزمايشگاه و يك سايت كامپيوتري است كه ظرفيت پذيرش دويست دانش‌آموز


مبلغ واقعی 7,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 107

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما